FAQS

Preguntes freqüents

Com hem de comptar el nombre total d’ocupants? Supletoris i bressols

Els nens menors de 2 anys no paguen, ja que comptem que dormen amb els pares o en bressol i no els comptem com a plaça ocupada. El bressol ha de ser sota petició i és gratuït. Només disposem d’un bressol i 1 trona a Mas Violella, Can janot i Apart. Sant Francesc

A partir dels 2 anys és quan comptem que ja necessiten un llit normal per a dormir, i els comptem per a tenir en compte la capacitat màxima de la casa com una plaça més. Si es posa un supletori, te un cost per dia (consultar)

Si es porta gos, és obligatori dir-ho en el moment de reservar.

Podem ser més persones de les que surt a la reserva?

No es permet que hi hagi un nombre superior de persones a l'establert a la confirmació de la reserva. En cas de ser més persones, cal avisar-ho en el moment de fer la reserva o abans d’arribar i pagar el suplement corresponent, sempre i quant no es superi la capacitat màxima del allotjament

Si al final sou més persones de les previstes inicialment i la capacitat màxima de la casa ho permet, podem actualitzar-vos la reserva i tornar-vos a enviar la confirmació de reserva amb el nombre actualitzat sense cap problema. 

Si es detecta que durant l’estança hi ha un nombre superior de persones o animals als autoritzats, quedarà automàticament cancel·lada la reserva, podent procedir al desallotjament de la casa.

Podem rebre visites a la casa durant l'estada?

En principi no es poden rebre visites , encara que no es pernocti a la casa, però depenent de les dates, quantitat de persones de visita, i capacitat del allotjament, podeu consulteu i en parlem.

 

Sortida. La neteja final de la casa està inclosa?

A la sortida, heu de deixar la casa en les mateixes condicions d'ordre en què l'heu trobat i llençar totes les escombraries generades als contenidors propers a la casa. Nosaltres després, fem una neteja a fons per tal de deixar-la preparada pel següent client.
No cal fer els llits.

Si la vostra estada és superior a 2 setmanes, incloem una neteja extra (canvi de llençols, tovalloles i neteja dels banys). Sota petició.

Si hi ha un desordre i/o brutícia exagerat, es cobrarà un suplement de neteja.

Podem portar els nostres animals?

Es permeten gossos a totes les cases rurals i de colònies, excepte apartaments, però en principi,  no es permet cap altre tipus d'animal.

Els gossos no poden ser de races perilloses, han d’estar educats, no poden pujar als llits ni sofàs i s’ha de recollir els seus excrement del jardí i remullar els orins, a ser possible.

Han de ser gossos sociables perquè a la casa segurament hauran de compartir espais amb  persones desconegudes i altres gossos.

Es poden deixar sense lligar si no hi ha ningú mes a la zona i no molesten. Els gossos sempre han d’estar controlats i en cas d’accident o fugida del animal, no ens fem responsables del perjudicis que pugui sorgir.

Els jardins no estan totalment tancats en el seu perímetre.

No poden entrar dins el recinte de la piscina

Només es poden deixar sols dins l’allotjament, gossos molt ben educats que no cridin ni facin destrosses o brutícia.

Hi ha un suplement de 25 € per gos (màxim un per casa) i estada en concepte de neteja addicional. Si son gossos minis toys, i s’admeten 2 o 3 gossets, segons allotjament i temporada. Races que no deixen pel, com ara : bitxon maltés, caniche  o yorkshire, no paguen suplement .

Quan rebrem i queda confirmada la reserva?

Un cop acceptada la reserva, li enviarem per mail la reserva especificant els dies, persones, suplements, etc. Juntament amb les normes de la casa/contracte. 

Cal que ho revisi que tot estigui correcte i despres hi ha un marge de dies per fer un ingrés com a pagament de reserva, del 40% aproximat del total de l’estada, a un número de compte que indicarem. La resta es paga a l’arribada
La reserva no està feta en ferm, fins que es  paga la bestreta

Per facilitar el checking, podeu dur ja omplert el registre de viatger amb totes les dades que es sol·liciten de tots els ocupants.

Com es fa la fiança?

Al contracte o registre de viatgers que ens ha d’omplir a l’arribada o dur ja omplert de casa, cal afegir la numeració i data de caducitat d’una targeta de crèdit vigent, de la persona responsable del grup i autoritzar amb la seva signatura, que es pugui fer un possible càrrec, en cas de danys a la propietat o veïns, brutícia excessiva o sancions per causa de sorolls exagerats, etc. (prèvia presentació de la factura dels danys).

Què passa si marxo de la casa abans del dia de sortida?

Quan el client abandoni la casa abans de la data fins a la qual la tenia reservada, haurà d'abonar l’import total pels dies que resten d'estada.

Què passa si hem d'anul·lar una reserva?

En cas de voler anul·lar la reserva abans que hagin passat 48h de la realització de la mateixa, es torna el 100% de la paga i senyal. Excepte si la reserva es realitza amb menys d'una setmana d'antelació a la data d'entrada.

L'anul·lació de la reserva donarà lloc a retenir les quantitats següents:

  • El 100% de la paga i senyal, quan l'anul·lació s'efectuï amb menys de 30 dies d'antelació. En el cas de que la casa es torni a ocupar pel mateix preu pel que vau fer la reserva, es retindrà només el 50% de la paga i senyal.
  • No presentar-se a la casa o no anul·lar amb un mínim de 48h d'anticipació, implica haver d'abonar el 100% de l'import total de la reserva.

En cas de circumstàncies fora de control del client o per causa major demostrable, es pot guardar  el 70% de la paga i senyal i utilitzar-los més endavant (màxim 6 mesos).

Puc canviar la meva reserva?

Si hi ha suficient temps i disponibilitat es poden fer canvis

Per a canvis menors tals com: animals, persones de més o de menys, bressol i altres serveis extres, contactar directament amb nosaltres  per tal de modificar la reserva.

Àmbit Rural

En línia

Àmbit Rural

Hola! 👋
En què et podem ajudar?

17:09